Lana Silk over de transformatie van Iran: Kerkplanter Podcast

In het Westen beschouwen we de mogelijkheid om vrijelijk het evangelie te delen, geld in te zamelen voor missies en samen te komen als christenen als vanzelfsprekend. Maar hoe kun je een kerk stichten als je vrijheden zijn afgenomen? In deze aflevering worden Pete en Peyton vergezeld door Lana Silk, CEO van Transform Iran. Lana deelt hoe gelovigen Jezus vinden en kerken stichten als het gevaarlijk en illegaal is in Iran, en geeft principes die gebruikt kunnen worden door kerkplanters waar dan ook.

Bedankt voor het luisteren naar de podcast over kerkplanters. Wij zijn er om je te helpen te gaan waar niemand anders gaat en te doen wat niemand anders doet om mensen te bereiken die niemand anders bereikt.

Zorg ervoor dat je de show bekijkt en je abonneert op je favoriete podcastservice om ons te helpen in contact te komen met meer kerkplanters.

Oorspronkelijk uitgezonden op Church Planter Podcast.

Zijde: De ongetemde stem van Iran weerklinkt, onverminderd: Newsmax Iraanse demonstranten bewaren hun verhalen ondanks geweld: Mission Network News

Doneer vandaag

Fondsen worden rechtstreeks gebruikt om ervoor te zorgen dat het evangelie wordt verkondigd, dat bekeerlingen worden geworteld in het Woord en dat leiders worden gevormd die de transformerende liefde van Christus in Iran - en daarbuiten - zullen brengen.